Viatge d’estudis

En aquest apartat trobareu informació diversa sobre el viatge d’estudis

2n pagament i material

DOCUMENT VIATGE PER ALS PARES

DIARI DE  VIATGE

-dilluns 18

Avui ha estat un dia molt cansat, perquè hem fet moltes hores en diferents mitjans de transport ( bus, avió…).Ens hem hagut d’aixecar molt prest per poder agafar l’avió. I després hem fet unes cinc hores de bus entre anar de l’aeroport a Barcelona, de Barcelona al Bosc Vertical i d’aquí a l’alberg.

Al dematí hem voltat per la ciutat, des de la plaça Catalunya fins al Maremagnum, passant per la Plaça Sant Jaume ( on el Barça celebra els títols), una esglesia amb oques amb cresta, l’estàtua d’enCristòfol Colom, etc. El més xulo ha estat realitzar els diferents circuits del Bosc Vertical…. encara que a alguns els hi ha semblat difícil, però al final tothom ha xalat .

I fins aquí la nostra crònica

Els galls de la vall ( Marc i Adrià)

-dimarts 19

Al dematí hem anat a la cova d’Ànes. Després d’una pujada amb molta pendent, hem entrat a la cova en grups i hem sortit enfangats; la cova era molt guapa: hi ha estalactites, rates-pinyades i aigua que brollava del sostre. Hem quedat rebentats!!!

Pel capvespre hem anat a Puigcerdà, on hem patinat sobre gel: hem caigut molt!! , però ha estat divertit. Un poc més tard hem anat al llac que hi ha allà i en arribar al centre ens han donat per berenar un tros de coca típica ( coca de pa de vidre) amb xocolata. Una vegada acabat, hem començat un joc de descoberta i en emplenar un full on ens demanaven informació hem baixat per un ascensor i un telefèric amb molt bones vistes de la muntanya.

Judit i Clara

-dimecres 20

Avui hem anat a passar es dia a La Molina a esquiar. Abans de dinar ens han separat per grups amb un monitor a cada grup, que ens ensenyaven a esquiar. Alguns eren un poc antipàtics, però alguns eren molt amables. Després hem anat a dinar a un restaurant que hi havia allà. Pes capvespre hem pogut a anar per lliure… En acabar hem tornat a l’alberg i hem tingut temps lliure. Finalment hem anat a sa “discoteca” ( altres veien el Futbol a una pantalla gran).

I després hem anat a dormir… zzzzzh!!! zzzh

Marina Moll, Victòria i Neus

DSCF0381 DSCF0382

– dijous 21

Avui ha estat molt guai tot el que hem fet!!

Primer hem anat a comprar al centre comercial River(Andorra), teníem 15€ per gastar, n’hi ha hagut que ho han gastat tot i d’altres que no. Per poc que semblin, els 15€ ens han bastat i segons a qui també n’hi han sobrat, la majoria de gent hem comprar moltes coses.

Després de les compres hem anat al museu del ferro, ha estat molt xulo!!

Allà ens han explicat moltes coses que nosaltres no sabíem.

Quan hem acabat de dinar al parc del Segre em anat a uns banys termals de Dorres, ha estat molt relaxant 🙂 .

Quan hem acabat hem anat a l’alberg a: dutxar-nos, fer les maletes, sopar i anar a dormir. Vam tenir una estona per anar a la “discoteca” a divertir-nos i despedir-nos de l’alberg.

Laura Servera.

-divendres 22

Varem fer dues o tres hores de bus,però va valer la pena: varem veure l’estadi de l’Espanyol, però lo principal era el zoo de Barcelona al Parc de la Ciutadella.

Al zoo hi havia Goril·les,Orangutans,Mangabei,Mones,Os formiguer,Hipopòtam,Llop ibèric Gasela,Pavo real,etc. Varem dinar al zoo de pícnic.

Varem esperar a el bus,i vam fer una horeta fins l’aeroport,i just arribar a l’aeroport varem facturar las maletes,i després varem anar a buidar l’aigua al lavabo però sempre hi ha s’empanat que no s’entera de res i no va facturar els líquids com aigua,desodorant i xampú, no puc dir qui ser … ja sabran qui són.

El viatge s’acaba i amb ell la diversió i s’ha de tornar al dia a dia de sempre, però sempre recordarem el viatge d’estudis com el millor viatge de tots, amb els companys de sisè A i B i com no dels mestres, que els agraïm que ens hagin aguantat un setmana sencera.

Andreu

Respostes

1. Ja veig que vos ho passau molt bé. Una abraçada molt forta i que xaleu molt¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡.

2. Quina aventura!!!!!! Segur que ho passau benissim!!!! Fins ben prest…

3. Com xalau! I avui aigues termals, mmmm…que bé! Quedareu com nous! Una abraçada a tots i disfrutau de cada moment 🙂

4. Què bé que xaleu tant! Sembla que el temps us acompanya. Una abraçada de tots els pares! Fins demà…

5. Aquest viatge ha estat tot un èxit! Crec que els nostres fills el recordaràn tota sa vida. Gràcies a na Marta, na Gema i en Carlos per acompanyar-los en aquesta experiència. Som concients de l’esforç que suposa pels mestres.
    Gràcies també a l’escola per fer-lo possible. Tots els esforços han valgut la pena!